Cosul meu:
Coşul Dvs. este gol!
 
 
Autentificare / Inregistrare
E-mail:
Parola:
 
Noutati
 
Produsele noastre:
Viziteaza magazinul Morami.ro pe ShopMania

Termeni si conditii

1.Conditii de utilizare

Introducere

Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.morami.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele urmatoare.

Continut site si Copyright

www.morami.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale: unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.

Fotografiile au caracter informativ.

Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata sau sa fie livrata la o data ulterioara.

Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.

Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.

www.morami.ro si toate informatiile continute sunt proprietate a companiei Morami S.R.L.

Declinarea responsabilitatii

Morami S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responabila pentru pagubele aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site.

Morami S.R.L. incearca sa prezinte cat mai complet posibil produsele comercializate (poze, caracteristici, pret), dar datorita volumului mare de produse aflate in baza noastra de date, Morami S.R.L. nu garanteaza ca descrierea acestora sau alt continut al acestui site este exact, complet actualizat sau fara erori. Produsele livrate, pot diferi de imaginile aflate pe site in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau design-ului de catre producatori fara notificarea prealabila a acestora.

Activitatea de comercializare si distributie din oferta site-ului este conditionata de corectitudinea datelor furnizate de client in formularul de comanda. Morami S.R.L. nu fi poate fi facuta responsabila in nici un fel pentru diversele prejudicii sau pagube rezultate din neonorarea comenzilor. Valoarea maxima a obligatiilor fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare se reduce la valoarea sumelor incasate de la clientul respectiv.

Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului www.morami.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.morami.ro, va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor www.morami.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de arbitraj din Oradea, Romania.

Dispozitii finale

www.morami.ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.morami.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Pentru orice lamuriri, va asteptam cu un mesaj la adresa contact@morami.ro

2. Informatii comanda

In contul dumneavoastra puteti urmari procesul in care se afla o comanda pe intreaga perioada de efectuare a comenzii. In momentul alocarii comenzii catre un consultant de vanzari vi se va trimite un e-mail pe adresa folosita la inregistrare.

Veti fi notificat telefonic sau prin e-mail in legatura cu stadiul comenzii dumneavoastra.

Pentru eventuale intrebari sau modificari la comanda, operatorii nostri va stau la dispozitie :

Va rugam sa precizati data comenzii Dvs. si numele de utilizator.

Preturile in RON pentru produsele comercializate de catre www.morami.ro afisate pe site includ TVA.

Pentru comenzile de piese de schimb, mentionam ca in catalogul de piese de schimb, preturile pieselor sunt in EUR fara TVA. Facturile pentru piesele de schimb se emit in RON, la cursul BNR valabil in ziua emiterii facturii.

3. Livrarea comenzilor

www.morami.ro livreaza produsele comandate pe intreg teritoriul Romaniei cu ajutorul firmei de curierat Fan Courier sau prin Posta Romana.
La plasarea comenzii, cu livrare prin Fan Courier, aveti posibilitatea sa specificati un interval orar in care doriti sa fie livrate produsele. Un agent Fan Courier o sa va contacteze inainte de livrare.
Produsele mari se livreaza doar pana in fata domiciliului, curierul Fan Courier, nu este obligat sa-l duca pana la domiciliu (la etaj).
Intervalul orar de livrare a produselor prin Fan Courier este intre 09-17 luni-vineri si sambata intre 09-12.

Coletele expediate la sediul Fan Courier din zona destinatarului pot fi ridicate in termen de 7 zile de cand au ajuns la sediu.

La preluarea coletului este obligatia clientului de a verifica daca produsul corespunde cu cel comandat pe site.
Puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui.
Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA coletului si a produselor in prezenta curierului! Trasportatorul si furnizorii nostrii nu accepta reclamatii ulterioare.
In cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme, lovituri din cauza transporului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier.
In cazul in care ati ales plata ramburs curierul emite o chitanta pe aceasta suma. In cazul in care factura s-a facut pe firma, va rugam sa aveti in vedere ca si chitanta emisa de curier sa fie pe firma si nu pe numele persoanei de contact.

Preturile produselor afisate pe acest website nu includ costul de transport la client.

Costul de transport (pentru cazul livrarilor prin serviciu de curierat) este in sarcina clientului.

Pentru comenzile a caror valoare depasesc suma de 500 lei (TVA inclus), cu exceptia substraturilor si a ingrasamintelor, se va acorda transport gratuit. Comenzile care contin ingrasaminte ambalate la saci de 25 kg, 40 kg sau 50 kg nu beneficiaza de transport gratuit.

4. Modalitati de plata

Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral, la ridicarea produselor de la showroom-ul HORTICOLA din Salonta, Piata Democratiei nr 6, judet Bihor sau HORTICOLA din Oradea, Piata Ignatie Darabant nr. 1. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice / prin email a comenzii.

Plata folosind cardul la ridicarea produselor din showroom

La ridicarea produselor de la showroomul HORTICOLA, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.

Atentie!

In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Morami S.R.L., in urma confirmarii telefonice / prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.

Nume firma: MORAMI SRL
Cont lei: IBAN RO94BTRL00501202054673XX – Banca Transilvania – Sucursala Salonta
Cod unic inregistrare: RO24932222
Adresa: Salonta, Piata Democratiei nr 6, judet Bihor
R.C.: J05/13/2009

Plata ramburs: pentru livrarea prin curier rapid sau Posta Romana

Plata in avans

In cazul comenzilor de produse care necesita fractionarea acestora (de exemplu folie, agrotextil),  precum si a comenzilor care depasesc greutatea de 50 kg, se va achita un avans de 50% din valoarea comenzii, prin emiterea unei facturi proforme, urmand ca diferenta sa fie achitata prin ramburs la primirea coletului.

Clientii care refuza ridicarea coletelor, fara un motiv intemeiat, societatea Morami S.R.L. suportand astfel cheltuielile de transport si retur, isi va rezerva dreptul ca, la urmatoarea comanda a clientului respectiv, sa i se emita o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.

5. Garantia produselor

Produsele comercializate de catre site-ul nostru care beneficiaza de conditii de garantie sunt insotite de certificate de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorului. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producator.
Certificatele de garantie sunt emise de catre Morami SRL.
Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la centrul de service mentionat in certificatul de garantie impreuna cu factura originala si certificatul de garantie.
Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@morami.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

6. Informare si suport

Departamentul nostru va ofera suport pentru orice situatie aparuta in relatia Dumneavoastra cu www.morami.ro.

Pentru informatii suplimentare despre produse puteti sa ne contactati la:

Tel: 0259.373.474; 0748.267.700
Fax: 0259.372.167
Email: contact@morami.ro

Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti sunt:

  • produse livrate incomplet sau incorect,
  • livrari intarziate,
  • produse ce nu sunt functionale la receptie sau in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari,
  • produse al caror termen de rezolvare in service este depasit.

Pentru detalii referitoare la cazurile ce fac obiectul activitatii acestui departament ne puteti contacta la:

Tel: 0259.373.474; 0748.267.700
Fax: 0259.372.167
Email: contact@morami.ro

7. Retururi de produse

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos.
Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:
Solicitare telefonica de retur la numarul 0259.373.474; 0748.267.700 in urma careia veti primi un numar de retur (Numar RMA) si instructiuni suplimentare, daca este cazul.
Returnare efectiva a produsului direct la showroomul HORTICOLA sau prin curierat rapid – firma de curierat Fan Courier (tel: 021 9336), in ambele cazuri fiind obligatorie prezentarea Numarului AWB.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Morami S.R.L..
- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la showroom-ul HORTICOLA sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Morami S.R.L.
- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service  - Morami S.R.L., Piata Democratiei, Nr. 6, Salonta, Bihor, mentionat pe certificatul de garantie impreuna cu factura originala si certificatul de garantie.

Costurile de expeditie a produselor returnate sunt suportate de catre client, urmand ca la returnarea produselor schimbate, reparate sau refuzate la retur, costurile de expeditie sa fie suportate de catre:

  • SC Morami SRL in cazul in care produsul a fost reparat gratuit conform garantiei produselor
  • SC Morami SRL in cazul in care produsul a fost schimbat in totalitate ca urmare a garantiei produselor
  • client in cazul in care produsul a fost reparat in afara conditiilor de garantie
  • client in cazul in care produsul a fost returnat in conditii ce au dus la refuzul returului, conditii enumerate mai jos

NOTA

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea identica celei in care au fost primite (produsul sa fie nou si nefolosit), in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Folosirea produselor, deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

8. Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in starea identica celei in care a fost livrat (produsul nu trebuie sa fie folosit, trebuie sa fie in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) – daca produsul a fost deja folosit si are probleme tehnice nu ne aflam in situatia de renuntare la cumparare, ci in situatia de trimitere pentru activitati de service in perioada de garantie la centrul mentionat in certificatul de garantie .
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (de ex. – daca produsul este folosit), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.

In cazul clientilor care refuza ridicarea coletelor, fara un motiv intemeiat, societatea Morami S.R.L. suportand astfel cheltuielile de transport si retur, isi va rezerva dreptul ca, la urmatoarea comanda a clientului respectiv, sa i se emita o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.

9. RECLAMATIE / SESIZARE

Formular reclamatie/sesizare
Nume:
Email:
Telefon:
Despre:

Comanda mea
Livrare gresita
Retur produs
Service
Altele

Continut:

Recomandare: Pentru operativitate va rugam sa specificati toate detaliile relevante pentru cazul sesizat – de exemplu: numarul si data comenzii sau facturii, data expeditiei si numarul AWB (scrisoarea de expeditie), numele si codul produsului, etc.

10. Politica de confidentialitate

www.morami.ro se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.
www.morami.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul gardena.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.